העיתונאי חשף: "אני בפוסט טראומה, רוצה לעשות רישיון נשק"

    נתי קאליש No Comments on העיתונאי חשף: "אני בפוסט טראומה, רוצה לעשות רישיון נשק"

    עורך 'כיכר השבת' ישי כהן שוחח עם מנחם טוקר בתכנית "זמן אוויר" על הנער אשר נתן מורלי הי"ד אותו הכיר: "ראיתי את התמונות של החדר של הנער, הן מחרידות, כל חייו הוא סבל מעוני, ועכשיו יש לו עוד שבעה אחים שסובלים מעוני וקושי עצום" | האזינו

    11:23
    09.05.24
    אבי יעקב No Comments on לקראת היארצייט: מקיימים את בקשתו של ר' ישעי'לה בשידור חי | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עורך האתר החרדי 'כיכר השבת' העיתונאי ישי כהן, שגר סמוך מאוד לזירת הפיגוע בנווה יעקב, שוחח עם מנחם טוקר בתכנית "זמן אוויר", על הנער אשר נתן מורלי הי"ד אותו הוא הכיר.

    כהן פתח את הריאיון: "מאז השבת אנחנו עוברים סיוט נוראי בפסגת זאב ונווה יעקב. אני גר סמוך לזירת הפיגוע, שמעתי את היריות. אם יש מושג של פוסט טראומה, זה מה שעובר עליי בימים האלו".

    "מזעזע ללכת לבית הכנסת בבוקר ולראות את שלוליות הדם מכוסות בחול צהוב" הוסיף כהן. "לראות את המתפלל מבית הכנסת בוכה כי הבן הבכור שלו נרצח בפיגוע. בשבת בבוקר הוא עוד הגיע ונתן שיחת חיזוק באמונה, אני לא יכולתי להיות שם ופשוט ברחתי".

    "אני חשבתי בהתחלה שקולות הירי זה בכלל זיקוקים" סיפר כהן. "לא יצאתי מהבית, כי ממילא אני לא עובד בשבת, ולא רציתי להשאיר את אישתי לבד. אני החלטתי לעשות רישיון לנשק".

    כהן הוסיף וסיפר על הביקור שלו בבית המשפחה שיושבת שבעה: "יצאתי בוכה מהבית שלהם, האמא סיפרה לי שהוא מעולם לא הסכים להוריד את הטלית קטן, סיפרתי לה שקברו אותו עם הטלית, כי זה דם הנפש".

    התמונות המזוויעות של הבית בו גר הנער אשר נתן מורלי הי"ד:

    "הראו לי את חדר השנה של הנער הי"ד, התמונות מחרידות, כל חייו הוא סבל מעוני, ועכשיו יש לו עוד שבעה אחים שסובלים מעוני וקושי עצום. אני אומר לאנשים, שלאויבים שלהם הם לא מאחלים כזו דירה, והחלטתי לעזור להם".

    האזינו לריאיון המרטיט:

     

     

     



    0 תגובות